ЦЕНТР ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ
ІМ. Є.М. РУДНЄВОЇ
ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО
КОМІТЕТУ
БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Методичний
паспорт
керівника
гуртка
Рубцова Ірина Петрівна
2015 - 2020
роки атестаційного періоду
Педагогічне
кредо:
«Педагог –
це покликання, талант, які необхідно постійно вдосконалювати!!!»
І. ЗАГАЛЬНІ
ВІДОМОСТІ ПРО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА
1.1.
Прізвище, ім’я, по
батькові : Рубцова Ірина Петрівна
1.2.
Дата народження : 15 липня 1982 р.
1.3.
Освіта: вища
№ з/п
|
Заклад освіти
|
Рік закінчення
|
|
1
|
Бердянський державний
педагогічний університет
магістратура
|
2004
2007
|
«Українська мова та
література», вчитель української мови і літератури, зарубіжної літератури та
українознавства.
«Педагогіка і методика
середньої освіти. Українська мова та література», викладач української мови
та літератури
|
1.4.
Педагогічний стаж : на 01.09.2018 – 14 років
1.5.
З якого року працює в
даному закладі освіти: з 2004 р.
1.6.
Підсумки попередньої
атестації:
Дата атестації
|
Кваліфікаційна категорія
|
Педагогічне звання
|
2015
|
10 розряд
|
керівник
гуртка
|
1.7.Курси підвищення кваліфікації
№ з/п
|
№ посвідчення
|
Дата видачі посвідчення
|
Назва курсів
|
1
|
СПК № 02136146/2295-17
|
28 квітня
2017 р
|
Керівники гуртків позашкільних навчальних
закладів
|
ІІ. НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
2.1.Тема самоосвітньої діяльності
Роки роботи
над темою
|
Тема
|
2015-2020
|
|
Розвиток особистості вихованця,
підвищення результативності на заняттях гуртків соціально-гуманітарного
напрямку.
|
|
Соціальний розвиток вихованців
у процесі гурткових занять
|
2.2. Неформальна освіта
(вебінари, тематичні дистанційні курси, тренінги,
інтернет-марафони, віртуальні фахові спільноти тощо)
Навчальний
рік
|
Форма
|
Назва
|
Рівень
|
Підтвердження участі
|
березень
2019
|
ярмарок
|
міський освітній
ярмарок «Англійська в НУШ»
|
міський
|
|
січень
2020
|
вебінар
|
«Як зламати бар'єри
англійської»
|
|
|
березень
2020
|
вебінар
|
«Integrating Pronunciation with a Coursebook –Based Syllabus»
«Інтеграція вимови з
підручником – на основі навчального плану»
|
|
сертифікат
|
березень
2020
|
вебінар
|
«A Gateway to Successful Learning – Vocabulary and Grammar in Context» – «Ворота до успішного навчання – словник та
граматика у контексті.
|
|
|
березень
2020
|
вебінар
|
«We Love Writing, Don’t We?» – Ми полюбляємо писати, чи не так?
|
|
сертифікат
|
2.3. Узагальнення та поширення
власного педагогічного досвіду
2.3. 1. Виступи на педрадах,
нарадах, семінарах тощо різних рівнів
Дата
|
Рівень (Всеукраїнський, обласний, міський,
рівень закладу)
|
Форма й тема заходу
|
Тема виступу
|
15.04. 2015
|
рівень
закладу
|
педрада
|
«Мотивація до занять вихованців
середнього і старшого шкільного віку»
|
17.04.
2019
|
рівень
закладу
|
педрада
|
«Впровадження інклюзивної
освіти в ПНЗ: проблеми та перспективи»
|
2.3.2. Участь у методичних
осередках
Навчальний рік
|
Рівень
|
Назва
|
Форма та результат
Участі
|
2015
|
ЦДЮТ
|
ШПМ
|
Участь
|
2016
|
ЦДЮТ
|
ШПМ
|
Участь
|
2017
|
ЦДЮТ
|
ШПМ
|
Участь
|
2018
|
ЦДЮТ
|
ШПМ
|
Участь
|
2019
|
ЦДЮТ
|
ШПМ
|
Участь
|
2020
|
ЦДЮТ
|
ШПМ
|
Участь
|
2.3.3. Участь в інноваційній та
проектно-експериментальній діяльності
(освітні
проекти, програми, експерименти)
Навчальний рік
|
Назва
|
Рівень
|
2016
|
розробка навчальної програми
гуртка «Друзі англійської»
|
ЦДЮТ
|
2016
|
розробка навчальної програми
гуртка «Клуб етичного спілкування»
|
ЦДЮТ
|
2016
|
розробка навчальної програми
гуртка «Пізнай себе»
|
ЦДЮТ
|
2.3.4. Презентаційні гурткові заняття
Дата
|
Рівень навчання
|
Рік навчання
|
Тема заняття
|
лютий
2015
|
початковий
|
1
|
«Етичні норми поведінки»
|
жовтень
2016
|
початковий
|
2
|
«Основні критерії мови: грамотність, змістовність, багатство, виразність»
|
листопад
2016
|
Початковий
|
2
|
«Мовний етикет та ввічливість. Вживання мовного етикету в спілкуванні»
|
лютий
2017
|
Початковий
|
2
|
«Виконання вправ на виразне читання»
|
листопад
2017
|
Початковий
|
1
|
|
травень
2018
|
Початковий
|
2
|
тренінг з культури мовлення
|
травень
2019
|
Початковий
|
1
|
The English
quiz «Interesting English» (вікторина «Цікава англійська»)
|
2.3.5. Презентаційні масові/виховні
заходи
Дата
|
Форма заходу
|
Група
|
Тема
|
січень 2015
|
виховний
захід
|
1
|
Різдвяна зустріч
|
березень 2016
|
масовий
захід
|
1
|
Масляна прийшла – весну привела!
|
травень 2017
|
атестаційне
заняття
|
1
|
До Дня Перемоги «Давайте не забудемо! Пам’ятати будемо!»
|
грудень
2018
|
початковий
|
1
|
Новорічна вечірка «Різдво в
Англії»
(New Year
party «Christmas in England»)
|
грудень
2018
|
початковий
|
1
|
Разом із Творчою майстернею «Веселка». «Розваги біля
новорічної ялинки»
|
березень
2019
|
початковий
|
1
|
Літературно-музична композиція
до Міжнародного жіночого дня «Woman’s smile»
|
березень
2019
|
масовий
захід
|
1
|
Разом із Творчою майстернею
«Веселка». Конкурсно-ігрова програма «Масляні розваги»
|
травень
2019
|
виховний
захід
|
1
|
Разом із Творчою майстернею
«Веселка». Конкурсно-розважальний захід «Червоний Великдень»
|
травень
2019
|
масовий
захід
|
1
|
Разом із Творчою майстернею
«Веселка». Конкурсно-розважальна програма «Вітаю тебе, літо!»
|
жовтень
2020
|
масовий
захід
|
|
Разом із Творчою майстернею
«Веселка». Конкурсно-розважальна програма «Осінній калейдоскоп».
|
грудень
2019
|
виховний
захід
|
1
|
Новорічне свято «New Year’s Day».
|
березень
2020
|
міський
масовий захід
|
1год.
30 хв.
|
Разом із Творчою майстернею
«Веселка». Конкурсно-розважальна програма Вітаю тебе, Масляна!
|
2.3.6. Власні методичні розробки (посібники,
рекомендації тощо)
Навчальний рік
|
Назва
|
Форма
|
|
|
|
2.3.7. Участь у творчих
професійних конкурсах
Навчальний рік
|
Назва конкурсу
|
Предмет
|
Результативність
|
2018
|
Конкурс серед педагогів ЦДЮТ «Кращий
керівник гуртка»
|
|
участь
|
2019
|
Конкурс «Фоторепортаж» з
громадсько-патріотичного виховання
|
|
подяка
|
2.3.8. Виставково-видавнича
діяльність (публікації, блог, сайт, виставки тощо)
Навчальний рік
|
Назва матеріалу
|
Де опубліковано
|
№, дата видання
|
Стисла характеристика (відкритий урок, виховна година,
метод. розробка тощо)
|
|
|
|
|
|
2.3.9. Експертно-аналітична діяльність
Дата
|
Зміст
|
|
|
ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОСВІТНЬОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ
3.1. Результати участі колективу в
конкурсах, олімпіадах, турнірах за напрямком діяльності гуртка
Навчаль-ний рік
|
Прізвище, ім’я вихованця
|
Рівень навчання
|
Рік навчання
|
Результат
|
Рівень (ЦДЮТ, міський, обласний, Всеукраїнський)
|
|
|
|
|
|
|
3.2. Керівництво
науково-дослідницькою діяльністю учнів (МАН тощо)
Навчальний рік
|
Прізвище, ім’я вихованця
|
Рік навчання
|
Тема роботи
|
Результат
|
Рівень
|
|
|
|
|
|
|
3.3. Нагороди, заохочення, подяки
Навчальний рік
|
Зміст заохочення
|
Підстава
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий